jueves, 17 de julio de 2008

Sexy Hairy Arms / Brazos velludos y sexys

One of the things I'm most attracted to in a man, are hairy and manly arms. Sometimes in meetings and social events I've tried hard not to stare at a straight guy's sexy hairy forearms. Sometimes I just can't help it. Here are 4 examples of beautiful hairy arms.

This guy, besides having nice chest hair, has very sexy hairy arms. I like the way the veins are visible below the brownish fuzz.

Una de las cosas que me atraen más de un hombre, son los brazos velludos y varoniles. Algunas veces en juntas de trabajo y eventos sociales, he tenido que esforzarme por no quedarme viendo a los brazos sexys y velludos de un buga. Algunas veces de plano no puedo evitarlo. He aqui cuatro ejemplos de hermosos brazos velludos.

Este cuate, además de tener un agradable pelo en pecho, tiene unos brazos muy sexys y velludos. Me gusta la manera en la que resaltan las venas debajo de la capa de vello café.



Same for this guy, but he has less hair in his forearms. You are going to say that I'm sick, but I like the way watches look on hairy wrists... what can I say? Hairy arms is my fetiche.

Lo mismo para este cuate. aunque tiene menos vello en el antebrazo. Van a decir que estoy enfermo, pero me gusta como lucen los relojes sobre las muñecas velludas... ¿que les puedo decir? Los brazos velludos son mi fetiche.



Nice. Thin but dark haired arms. The glass of wine and the pool are the perfect accesories. Wouldn't you want to be there?

Me gusta. Brazos delgados pero velludos. La copa de vino y la alberca son los accesorios perfectos. ¿No les gustaría estar ahí?



Strong and hairy! I like that the fuzziness stops right where it has to. I personally don't like men with hair where it shouldn't be like in shoulders, so I appreciate when they take care of this.

¡Fuerte y velludo! Me gusta que la capa de vello desaparezca en el lugar justo. Personalmente no me gustan los hombres con vello en dónde no debe de estar, por lo que aprecio el hecho de que se hagan cargo de eso.

No hay comentarios: